četvrtak, 28. studenoga 2013.

Jedi zdravo - Živi dugo


Već znamo da postoji hrana koja je dobra za naše zdravlje, ali se sigurno pitate koliko čega treba pojesti i koliko je vremena potrebno za rezultat. Zdrava hrana se vrednuje po udjelu antioksidanta i količini vitamina, a namirnice koje vam donosimo, uz spomenute vrijednosti, bogatog su okusa.
Pročitajte i požurite na tržnicu po nove namirnice za vaše zdravlje.
Borovnice: One su pune vlakana i vitamina C te djeluju kao antioksidant. Snižavaju kolesterol, kontroliraju razinu šećera u krvi, dok se antioksidanti štite od karcinoma, bolesti srca, astme i artritisa.
Potrebna količina: Jedna šačica borovnica dnevno učinit će čuda. Možete ih dodati voćnim salatama, pomiješati s jogurtom ili ispeći u kolaču.
Brokula: Prepuna je vitamina K i C, kalcija, vlakana i magnezija. Vitamin K čini vašu krv zdravom, dok se vitamin C bori protiv kancerogenih tvari. Zahvaljujući visokom sadržaju kalcija i magnezija, brokula pomaže održavati krvni tlak unutar normalnih granica. Brokula je bogata vlaknima, koja pomažu probavi, sprječavaju zatvor i reguliraju razinu šećera u krvi.
 amna čokolada: Prema posljednjim istraživanjima čokolada sadrži više antioksidanta od većeg broja voća. Antioksidanti štite organizam od bolesti poput raka te sprečava bolesti srca i naravno prirodno će poboljšati raspoloženje!
Potrebna količina: Ova fina hrana bi se trebala konzumirati u umjerenim količinama. Jedite ju kako god želite, samu ili u desertima.
Crni čaj: Prepun antioksidanta i nema se puno toga za dodati... naime potpuno je bez kalorija! Snižava krvni tlak, smanjuje rizik od moždanog i srčanog udara. Igra veliku ulogu pri oporavku kože od prevelikog izlaganja suncu.
Potrebna količina: Šalica dnevno je opet dovoljna, skuhajte ga po uputama na pakiranju.
Špinat: Pun je proteina, vitamina i vlakana. Čini tvoje srce jačim, poboljšava memoriju, Znanstvenici su identificirali 15-tak različitih flavonoidnih spojeva u špinatu koji funkcioniraju kao antioksidanti. Mnogi od njih uspješni su i u borbi protiv raka.
Potrebna količina: I ovog povrća je dosta jedna šalica dnevno. U špinatu možete uživati bilo da je sirov ili kuhan. Isto tako može biti sastojak lazanja ili tvoje omiljene salata.
Kivi: Prepun antioksidanta, vlakana, vitamina A, E, C, K i B. Kivi se koristi svjež ili za pripremu kolača, džemova i ljekovitih napitaka. Zahvaljujući visokovrijednim sastojcima, efikasan je u borbi protiv infekcija dišnih putova.
Potrebna količina: Samo dva kivija sadrže 240 posto ukupnih dnevnih potreba za vitamina C, koji je glavni nositelja čvrstoće i elastičnosti kože. Samo jedan kivi dnevno čini čuda.